Hotel Katerina nabízí tyto služby pro své hosté
Restaurace
Snídaně / kavárna / vinarna
Soukromý wellness
Relaxační salonek
Hotel
Vlastní parkoviště
Úschovná kol
Proč nás hosté milují
Romantika a zážitek
  • Užívaní výhledu
    • Snídaně
    • Kavárna
    • Vinárna
    • Akce
  • Personál hotelů
    • Uniforma
    • Usmev
    • Vstřícnost
    • Pohostinost
  • Útulnost
    • Designu interiéru
    • Čistoty
    • Pořádku
    • Hudby
    • Vůně
  • Dokonalost
    • Puntičkářství
    • Detaily
    • Dodržování standardů hotelu

Pracovní povinnosti a provozní pravidla pro všechny zaměstnance

Podpisem pracovní smlouvy jste se zavázala dodržovat podmínky z ní vyplývající, jakož i z příloh této smlouvy,mezi něž řadíme i tento manual. Zákonník práce (zák. č. 262/2006Sb.) říká, že zaměstnanec je povinen podle pokynůzaměstnavatele osobně konat práce podle pracovní smlouvy v rozvržené pracovní době a dodržovat povinnosti, které mu vyplývají z pracovního poměru. My jsme pro Vás zformulovali obecná pravidla, jejichž dodržování od Vás budeme při výkonu práce požadovat k dosažení vzájemné spokojenosti.

1.Zaměstnanec přichází do práce včas, aby začal se začátkem pracovnídoby fakticky vykonávat práci.
2.Zaměstnanec eviduje pracovní docházku každý den při příchodu do práce a při odchodu z práce otiskem prstu. Pokud tak neučiní a neoznámí nadřízenému důvod, nebude mu směna započítána do odpracované doby.
3.Neparkovat vlastní auto na hotelovém parkovišti bez schvalení provozní.
4.Každému zaměstnanci je přidělena v šatně skříňka, kde je povinen si nechat všechny osobní věci. Skříňka musí být řádně uzamčena.
5.Zaměstnanec je povinen na pracovišti chodit v určeném oblečení a obuvi.
6.Osobní vzhled a hygiena – je nutné dodržovat základní hygienu. Vlasy, vousy, ruce vždy upraveny, dech nesmí být cítit kouřem/alkoholem, kosmetika, deodoranty, parfémy. Žvýkačky a bonbony jsou nepřípustné v prostorech pro hosty.
7.Zaměstnanec dbá na čistotusvého pracoviště a taktéž kontroluje stav zařízení a prostředků potřebných pro výkon své práce.
8.Zaměstnanec v pracovní době myslí na provozní pravidla a profesní standardy a řídí se jimi.
9.Zaměstnanec kontroluje rozpisy a úkoly nakonkrétní pracovní den.
10.Zaměstnanec se řídí pokyny vedoucích pracovníků v rámci povinností vyplývajících z pracovní smlouvy.
11.Zaměstnanec je povinen zdržovat se na pracovišti a opouštět je pouze v souvislosti s plněním jiných pracovních úkolů a souhlasem nadřízeného.
12.Zaměstnanec se chová v souladus pravidly slušného chování a všeobecnou etiketou a v prvé řadě dbá na spokojenost hostů.
13.Přestávku na oběd si zaměstnanec určuje sám s přihlédnutím na zajištění plynulého chodu jeho pracoviště, např. není možné, aby si přestávku na oběd určili dva pracovníci současně z jednoho střediska, nelze také odejít na oběd pokud se na pracovišti nachází mnoho hostů.
14.Kouřit se smí pouze na určeném „jednom“ místě hotelu tzv. Kuřárně a jenom během přestávky;
15.Vyřizování soukromých věcí v pracovní době, soukromé telefonáty a návštěvy nejsou přípustné.
16.Zákaz vstupu do kuchyně v oblečení, které není dovoleno.
17.Vpouštět nepovolané osoby do míst sloužících personálu nebo tato místa sám navštěvovat mimo pracovní dobu (bar, kuchyň, úložné prostory pro pokojské, sklady atd.).
18.Zaměstnanec v pracovní době nesmí sedět v pracovním oděvu v prostorách hotelu a restaurace.
19. Zákaz navštěvovat pokoje bez odůvodněného zájmu hotelu. Navštěvovat hotelové pokoje bez povolení provozní.
20.Soukromý kontakt s hosty mimo hotel je omezený a je nutné o něm předem informovat ředitele.
21. Sdělovat interní informace konkurenci.
22.Zaměstnanec navštěvuje meetingy vyhlášené provozním.
23.Alkohol – na pracovišti nebo jeho požívání v pracovní době se považuje za hrubé porušení pracovní kázně (s výjimkou domluvených přípitků).
24. Dodržuje bezpečnost práce.
More products
Services We Provide
We help our clients to develop their businesses rapidly and successfully
131232
All our products are produced and crafted by hand with love. Any product is unique on its own. We care about the quality of every piece.
Shipment
We deliver our items all over the world. The delivery is free in Vancouver, $10 within Canada, and international shipping is calculated individually.
Marketing
We sell our products on printing markets such as SANAR, in Vans stores and showrooms, and you can also read our featured stories in the online magazine.
Why choose us?
We work hard every day to make life of our clients better and happier
  • High Quality
    We are a leading firm in providing quality and value to our customers. Each member of our team has at least 5 years of legal experience.
  • Good Support
    Our managers are always ready to answer your questions. You can call us at the weekends and at night. You can also visit our office for a personal consultation.
  • Individual Approach
    Our company works according to the principle of individual approach to every client. This method allows us to achieve success in problems of all levels.
What You'll Get
Our goal is to deliver value to our client through high quality services
  • Quality
    We are a leading firm in providing quality and value to our customers.
  • Experience
    Each member of our team has at least 5 years of legal experience.
  • Support
    Our managers are always ready to answer your questions. You can call us during the weekends and at night.
  • Presents
    We like to make people happy. We ask our clients about their birthday and prepare cool presents.
  • Flexibility
    This method allows us to achieve success in problems of all levels.
  • Efficiency
    We care about our clients’ time. Just give us a call — and we will help you with all the questions.
  • Katie:
    Ok, so what is RSVP?
    Support:
    In the context of social invitations, RSVP is a request for a response from the invited person or people. It is an initialism derived from the French phrase Répondez s'il vous plaît, literally "Reply if you please" or "Please reply".
  • Katie:
    How do I find out I've been invited?
    Support:
    A black raven will appear on your windowsill, a paper scroll attached to his leg. You'll need to figure out how to take it off. Everything you'll need to know will be written there. Don't forget to send your raven back.